סמוטריץ': "נכון לרוץ יחד; שגיאה קשה לנהל את המו"מ בתקשורת"

אסתי פלד No Comments on סמוטריץ': "נכון לרוץ יחד; שגיאה קשה לנהל את המו"מ בתקשורת"

יו"ר הציונות הדתית, חה"כ בצלאל סמוטריץ' ב"מהדורה המרכזית": "אותי לא תשמע מנהל את המו"מ בתקשורת, אני חושב שזו שגיאה קשה. זה לא מכבד את הציבור ולא אותנו. אני חושב שנכון שנרוץ ביחד. צריך לרוץ הפעם באפס סיכונים ולנהוג באחריות. אני מקווה שהמו"מ יביא תוצאות"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הציונות הדתית, חה"כ בצלאל סמוטריץ' שוחח הערב (שני) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית והתייחס למבצע עלות השחר. "ביטחון ישראל צריך להיות מעל הפוליטיקה. הופתעתי לטובה מהתעוזה והמתקפה. קיבלו החלטה נכונה להפתיע את הצד השני במתקפה יזומה. אני רק מציע לכולנו לא לקשור יותר מידי כתרים. עצם זה שארגון טרור משגר לעברנו עשרות רקטות זה לא דבר נורמלי".

לדבריו "המבצע הזה היה טוב וגיבינו את הממשלה. אבל מתישהו נצטרך להכריע אותם באופן סופי. אי אפשר לחיות מסבב לסבב. בואו לפחות לא נשכפל את הטעות הזו גם ליהודה ושומרון. המבצע הזה על פניו נוהל טוב. זה הכל מיקרו טקטיקה בתוך מציאות לא נורמלית שאותה צריך לשנות כדי להביא שקט ארוך טווח לתושבי ישראל".

סמוטריץ' נשאל האם לפיד נהג נכון שלא כינס את הקבינט? "בוודאי. החוק מאפשר ולפעמים צריך לתת את המכה המדויקת באותו רגע וגם עצם כינוס הקבינט היה מסכל את היוזמה. טוב עשה לפיד שפעל כך וטוב עשתה היועמ"שית שאיפשרה את זה. היא גם לא אמורה להפוך לשחקן ווטו".

ביחס לפריימריז במפלגתו אמר: "אני חושב שתוך כמה חודשים להגיע לכמעט ל-20 אלף מתפקדים אלה תוצאות טובות".

סמוטריץ' נשאל על המשא ומתן עם עוצמה יהודית: "אותי לא תשמע מנהל את המו"מ בתקשורת, אני חושב שזו שגיאה קשה. זה לא מכבד את הציבור ולא אותנו. אני חושב שנכון שנרוץ ביחד. צריך לרוץ הפעם באפס סיכונים ולנהוג באחריות. אני מקווה שהמו"מ יביא תוצאות".



0 תגובות